hemma

Godmorgon! Imorse halv 7 gick mitt plan till sthlm, där jag fick bya flyga till ängelholm, pappa kom och hämta mig med hans nya bil. Såklart var jag tvungen att köra den, fast att jag egentligen inte vågade. Men det gick galant, coh min stols inställning är nu sparad i bilen, helt galet , så när jag trycker på knapp 2 kommer in inställning in på ratt & stil och allt va de va.  Tapp var cokså med i bilen efter 3 timmars restid började savannah gala i buren. Den stackaren, nu är jag i helsingborg och hemma hos mamma, det känns underbart att va hemma, det var efterlängtat, snart ska jag till Maxi och handla kattmat till Savannah. Sen hämtar Anna mig så ska vi åka till väla & ikea, sen ska vi till carro där hon jobbar hälsa på coh kanske gå och fika. Imorgon ska jag med maria i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback