Even Fairy Tale Characters Would be Jealous

Jag har varit sugen på godis hela dagen idag , så jobbigt, vill inte köpa de iheller, köper de till helgen endå tänkte jag, man får sätta gränser, fast jag käkar ju i inprincip aldrig sånt, kanske därför jag är värsta sugen nu, åhh de e så jobbigt, stefan har precis stått och lagat en hel plåt lasagne, som jag ska kunna ta med i skolan, mm mums så gott de ska bli, de e fin också.. Det ska bli så gott att ta med lasagne imorgon i skolan, idag hade jag med pite , de e mumsigt de också. Vi hade balett idag i de lilla salen, idag var vår balettlärare på bättre humör än igår. Kändes som att jag jobbade bra idag. Sen hade vi modernt, jag tycker att det är rätt konstigt faktiskt, jag vet inte riktigt hur jag ska kontrollera rörelserna, och jag blir oftast trött av kombinationerna. Märkligt, man vänjer sig väl, jag ska inte bli något inom modernt i framtiden i alla fall. Sist men inte minst hade vi jazz som ett avslut på dagen. hann inte köra kombination idag iheller, tråkigt nog men vi gjorde jätte roliga diagonaler. ihh^^ jazz är så kul. Och vi har det inte förens på måndag igen, Ikväll ska jag egentligen på locking, men struntade i de nu för att mamma & dem är här nu ju, och nina skulle inte gå fär den delen iheller. Tar allt nästa vecka. Sitter i köket nu det är 2% kvar av nerladdningen av Itunes. Har Savannah i mitt knä, cher på stolen bredvid och Cheri under bordet, såå mysigt! Älskar djur. vill ha en massa djur i framtiden, alla bara springer till dörren när man kommer hem.. gud va mysigt det hade varit. Nu ska jag ta & ladda hem avsnitt 3 av one tree hill.. aaah va spännande de är, imorgon ska jag låna hela boxen av sex & the city serien av Lisa. Jag kollar ju bara på One tree hill så de ska bli kul att bröja titta på ngt annat också, ska ladda hem OC med. vi får se n u ska jga ta coh ladda hem sex and the city filmen och one tree hill avsnitten, också lite lasagne på de. Hörs imrogon ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

de nya one tree hill avsnitten är sorliga ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback