tv kväll

Så nu har jag packat min väska tills imorgon. Vi hade ju fridans idag, jisses så ont jag har i mina ballar kommer få värsta blåmärkena. så ont jag har kan inte gå upp & ner för trappor, helt omöjligt, men läraren va jätte bra , och vi testade bara lite övningar sen fick vi göra en kombination, det kändes lite konstigt att vi redan fick det. Det kom en ny tjej i vår klass idag, en tjej från grekland, hon kan ingen svenska men hon va faktiskt jätte duktig. Imorgon har vi balett, fridans sen sist jazz, sen ska jag va med nina i stan tills vår locking klass börjar vid halv 6 tiden imorgon. Det ska bli kul att prova på de också. Skulle vilja ta house lektioner på kvällarna också men jag hinner inte de. Tänkte ta lektioner på kvällarna som man inte har i skolan istället. och bara dansa av sig & ha kul. om 4 dagar kommer dem , mammsen, ida , stefan, cheri och Cher! cheri ska visst ja blivit lika stor som cher nu. weeiii . Nu ska jag göra mig redo för tvn . kristallen börjar ju kl 20.oo på kanal 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback