Touch Me I'm Going To Scream

gaah ^^ min kropp lider. har så ont i ballarna efter de moderna att jag hålle rpå att bli tokig, Efter att vi slutat skulle min och nina locking lektion bröja efter 2 ½ timme, så vi stanna kvar i skolan & strechade i en halvtimme ungefär. sen gick vi på stan så jag fick köpt två långarmade tröjor till de moderna  i coh emd att vi är så mycket på golvet så får man en massa skrapsår över allt, så jag va verkligen tvungen att köpa långarmade, blev två från GINA. sen gick vi till ackis, testade kläderna där som man kan köpa super fina, vill ha en väska men den får jag köpa nästa månad.. Ska köpa en långarmad tröja vanlig och ett hod set. väldigt billigt va de faktiskt! så jag la undan de tills imorgon . Lockingen va skit kul. åhh va de e kul att prova på en massa med nya saker och helt gratis också för den delen, ännu roligare. Sen fick jag skjuts hem av nina & hennes kille, Nu är jag hemma nydushad och hungrig. Har satt in min pizza i ugnen. Så ikväll blir det tv, ska se på vem kan slå filip och fredrik såklart! och episod 2 av one tree hill som jag håller på att ladda hem nu. Hörs imorgo, 3 dagar till mammsen kommer!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

HAHAHAHA.. JOOO de e dina så fula .. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback