Sad Songs for Dirty Lovers


Jag &
Carro på en gammal fest bild ..


Hej hej. Jag har fortfarande lite ont i halsen idag, förkylningen håller på att retas med mig, frustrerande, och jag vet inte riktigt hur jag får bort de iheller, te & honung hjälper ju bara för stunden. Fast jag kan vara med och dansa endå. Så det är ju bra, Hoppas bara att förkylnigen inte utökar sig.  Idag hade vi hiphop, vi fick kombinera ihop egna kombinationer i grupper, de va skoj.. Ikväll ska jag, Nina & Elin gå och se Pump up the Jam, en hiphop föreställning. Det ska bli såå kul.. Informerar mer om den efterår, imorgon är det Fredag igen, tiden går så fort och det betyder att jag gått 5 veckor i skolan nu , det får inte gå så fort. Snart ska man söka vidare igen känns det som på något sätt. Imorgon ska vi starta en kör i klassen, ska bli kul, bara för skoj skull alltså, är ingen höjdare på att sjunga men de ska bli kul endå, vi slutar ju endå 12 på Fredagar, imorgon är det också dansföreställning en modern föreställning, de ska bli kul att de, har aldrig nånsin sett något sånt, hoppas att den nu är bra och inte bara sån konstig.. sen ska jag hem coh myspysa tror jag, för på lördag ska vi till Lisa så ska jag sova där sen.. På söndag händer typ inget , lika tråkigt somvanligt.. På måndag sak ajg tvätta, de va fullt med bokningen i helgen, lite jobbigt , de e väldigt skönt att få tvättat på söndan, några fler som tycker så som jag antagligen.. Nu ska jag platta håret och slänga på lite smink tänkte jag , tiden går så fort så hlet plötsligt är klockan 7 och jag ska hämta upp Nina.. ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback