parteeii

I Lördes va de fest hemma hos Nina som fyllde 20, jag vill cokså fylla år nu , fyller i milano sen i Oktober , de ni !!
Vid halv 5 kom Lisa hem till mig coh det var fullt hus sen fick vi skjuts till Nina som bor i inprincip precis vid mig.
Efter festen blev det Corona, såå roligt ställe och stort. Det skulle mina helsingborgs tjejer gillat. hihi^^ Dit ska jag fler ggr, och fredde jobbade ju i garderoben, såg riktigt stressigt ut. Kvällen va superskoj, tack för en underbar kväll tjejer.


Fördelsedagsbarnet


Kalas för hela högen


Nina, Jag och Marie


Singel foto , hihi .. David , Marie & mia, en del av klassen .


Lisa & Elin


Oj, suddig bild, flummig de gillar vi,


Jag , Lisa & elin


grabbarna


Gaaah ^^ Jag & Lisa



Det blev en del bilder från i lördes..
Har fler jag kan lägga in senare..
Men nu är det godnatt som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback