Onsdag




Ihh ida min lillasyster, som bröjat på balett nyss, så söt & Fredrik



Känner mig lika slut i kroppen idag , men det var första morgonen som jag verkligen vaknade trött idag, annars har jag faktiskt varit rätt pigg alla andra mornar, har så ont i mina jumskar och i armarna, de e inte klokt. Nu börjar evrkligen allvaret! Idag började vi med jazz, har bröjat köra en kombination, riktigt grym, åhh jazz är så kul. älskar det. sen hade vi house, sjukt jobbigt pass idag , vet helt helt slut coh hade mjölksyra i benen. Den sista kvarter när vi trodde vi skulle få strecha och alla va helt slut säger miia (läraren) Så nu blir det styrka. Höll på att dö när hon sa de. Sen var det äntligen lunch och på baletten kollade vi på svansjön. Balettföreställning. Efter skolan var jag på jakt efter ett nytt batteri till min LG mobil.. Men hittade inget. Kul! vet inte va jag ska göra nu för mitt batteri är verkligen helt slut.  Sen skulle jag lämna papper till CSN men så hade dem öppet mellan 12-15 lite jobbigt, precis då när man är i skolan. Så jag skickade de på posten idag när jag endå var och handlade på maxi.
Skrev upp mig på 2 kvällskurser idag också, vi får ju gå gratis på alla dem. så det blev locking på tis, dancehall på lör. Ska bli kul. Fast det kör vi inte igång med förens nästa vecka, så våra kroppar inte bara brakar ihop eller något. Igår somande jag vil 11 , va helt omöjligt att somna, idag ska jag somna 9, i alla fall innan 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback