my dreams are made of real things




Aj aj min mage värker något så fruktansvärt,
blev super kissignödig i stan . så skulle jag precis mot bussen när paniken började sätta igång. Då gick den inte förrens en kvart, en hel kvart skulle jag försöka hålla mig på plats för att inte kissa på mig. Det var så jobbigt jag ville bara knippa och huka mig, men då hade väl alla trott att jag var en knasboll eller något. Pinsamt! haha^^ Så jag bara stod där och kved. Har gått en timme sen jag kom hem nu men jag har fortfarande super ont i magen. idag följde jag med Marie till nån sån kost butik. köpte 10 olika smakar i proteinpulver, 2 nyttiga choklad och en blandningsflaska! Här ska det byggas muskler, köpte 10 olika påsar för att kolla vilken smak jag gillar mest. Hasselnöt låter jäkligt gott. Det ska man ta efter träning för att musklerna ska ge bättre resultat. Vi behöver en massa muskler nu för att orka jobba så hårt som vi ska detta året, så tänkte jag skulle prova protein dryckerna och se om jag verkligen orkar med mer, för nu känner jag mig bara så färdig, väldigt trött och då kan jag lixom inte ge fullt ut.

Idag hade vi balett på morgonen, lärde mig så himla mycket nytt denna lektionen också, sen hade vi jazz och vi körde lite diagonaler och uppvärmning. Sen var det lunch och jag käkade pasta carboaran som blivit över i helgen, men den hade blivit helt torr så det gick nästan inte att äta. Efter lunchen hade vi jazz igen, för fridans läraren är borta just nu, då körde vi styrka i 1 timme, jisses vi körde plankan i 6 minuter med olika övningar, så jobbigt , 6 minuter snälla, helt sjukt blev helt chockad när hon sa de först. Sen körde vi stech och avslappning den sista halvtimmen. Brukar asvluta med det eller massage, det är så himla skönt tycker jag. Ett bra avslut på dagen, sen gick vi och handlade proteinet ju efter det skildes vi åt för jag skulle lämna tillbaka ett headset på clas olsson men innan jag hant in på MVG, mötte jag Elin & Ida , som skulle sätta sig och ta sig en kaffe. Så jag hängde med dem och fikade. satt väl i en timme eller något sen sprang jag iväg och fick lämnat headsettet. Skulle lämna min andra som jag också köpt på teknikmagasinet men jag hittade inte igen kvittot. Så jag får komma tillbaka imorgon istället. När jag kom hem laga jag middag och käkade, dusha och lite sånt som också behövs. Pratade nyss med
Maria, åhh vad jag saknar henne, Aleksandra fyller 20 idag & är i Cypern, lyckost!

Det var någon som undrade var jag laddade hem mina one tree hill avsnitt , det gör jag på powerbits. Men det är rätt svårt att bli medlem där. Det är min pappa till data freak som hjälpt mig. hihi! så där laddar jag hem dem, men gå annars in på Annas blogg och fråga henne för hon har nåt bra program hon laddar hem ifrån vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback