Lördag

Igår somnade jag & lisa inte förens kl 3 typ , var helt pigga aknkse för att jag hade sovit lite på dagen innan, vi kollade på the holiday den filmen är så bra, jisses man ler verkligen igenom hela filmen, haha, se den om ni inte sett den. sen vaknade jag hlav 9 och kunde inte somna om, jätte jobbigt. Väckte Lisa så gick vi upp & käkade frulle, medans Fredde sov. Sen vid 12 åkte vi till Q8 macken, för att hämta freddes dator som hade kommit på posten, sen åkte jag & Lisa in till stan för att balettshopen var på ackis, fullt med folk. Jag köpte ett par skinn skor till jazzen och en ny svart balettdräkt, ville köpa mycket , mycket mer. hela klassen va där och shoppade loss, dem kommer ju bara en gång om året så man fick passa på. Sen gick vi i stan, eftersom att jag är pank kunde jag inet handla ngt, men lisa handla en jätet fin väska och ett armband på scorett som hon ska ha ikväll. Sen åkte jag hem , och inom maxi för att handla lite läsk och ships till ikväll. När som helst kommer Nina hit, sen kommer väl dem andra. Ikväll blir det utgång! Idag ska jag inet glömma kameran.
Ha en bra Lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback