Lördag

Ush nu är vintern på väg på riktigt, det var -1 grad imorse kl halv 8 när jag skulle gå ut med hundarna och kanske 8-10 grader under dagen , såå kallt, jag msået ta fram vantarna nu. Åhh var tog sommaren vägen, savannah hade kissat på täcket igår också så vi fick tvätta de för 2:a ggn idag hos Stefans föräldrar , i och med att det var upptaget i vår tvättstuga nu när det är fullt med studenter på området. Sen gick vi i stan en sväng, jag handlade en present till Nina som jag och Lisa ska dela på. Sen fikade vi på ett jätte mysigt gammalt fik som ligger mitt i stan. Sen åket vi till Ålidhem för att ida skulle få rida på ponny, det var en liten loppis där så fick man rida ovanpå de också. Sen när vi kom hem lagade mamma pannkakor, kan inte göra de själv jag är sämst på att göra pannkakor. Slängde i mig 3 stycken. Nu sitter jag med Savannah i knäet och en plastmössa på huvudet. mamma ska göra slingor på mig, har en dm utväxt, fast det verkar bara som att det är jag som ser den. Så nu ska de fixas sen måste jag väl slänga mig in i dushen, sminka mig välja vad jag ska ha på mig ohh, allts ka fixas innan klockan blir 6. Mamma & stefan ska skjutsa mig, egentligen va jag inne på att ta bilden, men det blev ändrade planer. Nu ska jag dra mig tillbaka . ikväll blir det utgång, ska bomba kameran med foton, som jag ska dela med mig av imorgon ..

Kommentarer
Postat av: Cody

Snygg blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback