life time is piling up


jag i bilen på utflyktsturen igår.. .


Igår var det söndag på riktigt, städ & städ & tvättdag, mamma hjälpte mig en massa med att damsuga lägenheten, torka av allt och sådär, sen skulle jag ta tvätten, fick åka till nygatan för att tvätta i coh med att min tvätt tid hade krockat med maten hos stefans föräldrar, så medans vi tvättade far vi iväg till 2 ställen som stefan ville visa, Fredde ville inte hänga med, han har ju fått sin nya dator att fungera nu, gissa om han är fast! haha^^ det är helt otroligt, det är som om hela världen står stilla för honom när han spelar. Sen vid 4 hämtade vi upp Fredde här hemma, när han hade slitit sig upp ur sängen. Så åkte vi till Stefans fölädrar , där Anna var med barnen, och vi med ida och alla hundarna , det var fullt hus. Sen åkte vi hemåt vid 7 när tvätten samtidigt var klar, taimat och bra. Kom hem och mös med min kise. den är helt underbar, mitt första barn, vet inet om jag ska skaffa riktiga, husdjuren är så bra, vill ha 2 st bichon och 2 birma kisar. pörfa, så skippar vi ungarna i magen.. Savannah är min älskling! nu ska jag fortsätta kolla när mamma gör pitte, (turkisk rätt eller vad man ska säga), det är alldeles för svårt , helt omöjligt men min mamma har lärt sig de efter många om och män. Idag v ar mamma med i skolan också, de va skoj, vi hade balett, modernt & jazz, ihh^^ jag älskar jazz, meera jazz ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback