i wish for something new

sitter och knakar med ryggen för hundrade gången idag, har ont i svanken , har ont i hela kroppen för den delen också.. Man är verkligen helt slut på Fredagar. Det ska bli skönt med helg. Idag ska jag bara ta de lungt , kolla på film och så, höll på att somna innan, men det gick inte för fredde kom inspringade i tv rummet, varför svarar du inte för! Det var då jag sov, men jag vaknade lika snabbt igen , sen kom mamma, stefan & Ida och då vaknade jag ännu mer ju. Så jag fick inte sovit nåt. Får sova länge imorgon bitti, om jag kan, man är ju så van vid att gå upp tidigt , så jag brukar vakna atomatiskt kl. halv 8 typ. En aning jobbbigt när det är helg också. imorgon ska våra lärare i hiphop & house till Corona. kanske drar dit med några från klassen, det var en filmkväll planerad egentligen , men tror inte de blir så. får se e jag så trött imorgon som jag är idag , så kan jag omöjligt gå ut. Idag blir det myspys iallafall. katten bajsade i sängen idag . 4:e gången vi tvättar täckena på 1 vecka. katten har kissar 2 gånger, cheri 1 gång också har kisen bajsat på det idag...  Ska ner i tvättstugan nu, hörs senare ikväll,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Tirre!

har för mig att ja såg en bild på dig m tantstälning på MIrres blogg, eller såg ja fel?

kan du inte i såfall visa en bild på den?? FÖr då skulle ja kanske inte känna mig som värsta utomjordingen...



(ja själv har en vit me):P

2008-09-20 @ 15:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback