i love you but i chosen darkness

idag har jag suttit och antecknat under jazze, det började med att jag kände mig tjock i halsen igår, sen på kvällen fick jag ont och i morse hade jag så himla ont, sen dansade jag balett och modernt, då va de stjärnor framför ögonen, blev helt yr och illamående, så jag fick sitta med mia som hade ont i nacken och kolla på . på jazzen, jätte tråkigt, varför ska jag bli sjuk för så himla irreterande. Jätte tråkigt att få sitta och kolla. men de va nyttigt de också faktiskt... Det känns mycket bättre i halsen nu efter att jag gollrat med bakterielösningen som jag köpte på apoteket efter skolan idag. Hoppas de blir bättre tills imorgon, vill kunna vara med och dansa... Har bakat scones idag så himla gott med ost & björnbärsmarmelad. mm mumsigt,, nu ska jag och Fredde kolla på film, om vi får igång skiten. Ni får ha en mysig kväll..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Tittar in här då och då och skulle gärna läsa om hur det, OM DET, påverkar förhållandet genom att flytta ihop efter att i flera år skiftat med att vara hos den ena ibland och den andra ibland. Positiva och negativa saker, fast dock inte så det känns för personligt för dig.



Förstår att det är en underbar känsla att få somna och vakna upp tillsammans med personen man älskar, men det hade varit intressant om du skrivit något om det. Om du vill :)



Ha det så bra!

Postat av: angelica

Se till att inte träna om du har feber bara, det är icke braaa! :-)

ha en fin kväll!

2008-09-23 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback