how long so far

Vilken lyckad kväll det blev igår, hela klassen va hos Lisa , alla förutom David. Som var och partajjade någon annan stans. Så himla mycket mat där va, coh allt va så himla gott, tsatsiki, avokado röra, räkpaj, tacoblandning, vegetariska mackor äsh allt av så himla gott. Sen blev det efterätt, Ida hade kasnke gjort den godaste kakan jag någonsin ätit, en slags kladdkaka med foudhcola ovanpå, äh den va så god så god. Sen blevd e cheescake, chips och allt möjligt, vi körde charader , och imiterande kändisar, sen gjorde vi jungeldansen, såå roligt det var , herre gud, länge sen jag vek mig så av skratt. Leken kommer ursprungligen från småland visst, kanske därför jag aldirg hört talas om den innan. Den va så himla kul. Folket gick inte förens vid 1 tiden, och då fanns det en massa att städa för mig coh Lisa.. Så vis omande inte förens vid 3 tiden, somnade bums då och vaknade 11 idag igen, helt otroligt, jag vaknar alltid innan 8 på helgerna, jätte märkligt coh ändå är jag jätte trött nu , har kanske sovit för mycket kanske.. Idag ska jag bara ta de lungt kolla på sing a long & så.. Självklart mysa med min katt, hon är helt underbar , gaah^^ va jag älskar henne!



Nina,Elin och Lisa



Jag & Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback