godmorgon


Bild från Turkiet



Igår kände jag mig helt slut i skolan, kunde inte ge fullt ut vilket var super irreterande. Känner mig likadan idag igen, dansen sliter på en verkligen , skulle aldrig klara av att jobba helg också ovanpå detta. Man behöver helgen för att vila ut. Fredde har fått ett heltidsjobb nu dagtis på vardagarna, soms nickare, helt underbart precis va vi ville..Men han har endå kvar jobbet på corona varannan helg typ. Ihh ^^ va allt går vägen nu. Igår hade vi Balett, house och jazz. Börjar komma iin i gunget på housen nu känns det som. PÅ jjazzen va de skit kul vi gjorde diagonaler, det är så himla kul med grundsteg bara jazzwalks och sånt. hihi, man bara flyger fram över golvet. om 3 timmar springer jag runt i salen på ackis, kan inte ens föreställa mih det nu, min kropp har inte riktigt vaknat ännu. Godmorgon! Nu måste ja springa iväg så jag inte missar den som går o8. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i turkiet var du? Åker till alanya på fredag jag :D

2008-09-02 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback