milano dag 4



Det är redan torsdag .. Om tre dagar åker vi hem och vi är tillbaka till verkligenheten, det var verkligen tur att jag valde att stanna här i en vecka, hade aldrig hunnit med allt som vi gjort annars .. Här har ni en bild på mig & Carro i en supermarket butik där vi inhandlar till kylen här hemma i lägenheten. Anna skulle tvunget (papparazzi) vara i farten och fotografera dem annorlunda mat korgarna i butiken i gemförelse hemma i Sverige.

Nu har vi kommit hem från restaurangen vi var på jag & Anna åt pasta med havsröra och Carro käkade pizza för att hon inte vågade ta något annat. Det var jätte trevligt , Nu är vi hemma igen , Carro & Anna sitter och skrattar ihjäl sig här åt alla bilder som vi tagit, vi har tagit en massa massa,, vill lägga upp alla men det kommer att bli en hel del. .. Här kommer en del av dem ..


jag & Carro i tramen i förmiddes


Jag & anna utanför doumo.. & 1000 duvor som attackerade oss.. ush , hata duvor!


anna klickade mig från ingenstans!


haha ^^ jag & Anna påväg hem från restaurangen


Jag & Carro & min nya jacka från MANGO.. visst ser den mysig ut!


En bild från restaurangen! Här fotas det överallt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den gråa mys tröjan? :D

2008-10-31 @ 12:29:16
Postat av: Anonym

var har du köpt din jacka?

2008-10-31 @ 15:49:42
Postat av: Anonym

Du är en super söt tjej....



2008-10-31 @ 18:53:35
Postat av: MIRRE

oh så fina ni e!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback