things she belived




Igår var jag hos maria på korridorsfest, så fina studentrummen är, köken och allt, jag blev helt chockad faktiskt jag hade förväntat mig det värsta vidriga, i början var det nästan bara folket som bodde där, va kul att bo s många också, så man aldrig känner sig ensam. Jätte fint va där! Men sen efter nån timme när jag hade kommit så bara drällde de in folk från alla olika håll. Vid 11 tiden åkte vi in till ställena där vi skulle , några skulle till villan, men fredde va på sin chefs födelsedagsfest på corona, så jag drog hellre dit. Det var jätte skoj! Alla va jätte finklädda så kom jag i mina chinos , jag visste ju inte att man skulle va uppklädd, men å andra sidan va de inte planerat att jag skulle komma heller. Men jag hade jätte roligt hela kvällen, och det var bara Fredde & jag. Vi hade jätet skoj, förutom den delen att han inte ville dansa under hela kvällen , jag som äälskaar att dansa, Imorgon bär det av till MILANO! Nu väntar tvätten på mig & det ska bli storstädning i hela lägenheten idag medans fredde är också jobbar. egentligen skulle jag vilja träffa någon kompis, men alla har åkt hem utom jag, en aning trist! Men imorgon får ju jag också åka..

Kommentarer
Postat av: polly

jätte fin halsduk !!

Postat av: Annika

Håller med Polly, jävligt fin halsduk! ringde en kompis och kollade ifall hon hade beställt från asos tidigare, vilket hon inte hade gjort. Det kan tydligen kosta upp till 1000 kr extra pga nånting, minns inte vad hon sa. Så jag hoppar över att beställa därifrån :)

2008-10-25 @ 21:01:36
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: Annika

Trevlig resa föresten! :)

2008-10-25 @ 21:01:57
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Cool halsduk, var har du köpt den?

2008-10-26 @ 15:35:25
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Beccs

Snygggging :)





vart kommer dina fina halsduk ifrån då?

2008-10-29 @ 23:43:09
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback