shame on you

idag har det varit ännu en jätte bra dag i skolan, allt har gått utmärkt & mitt humör och energi har varit på topp, de gillar vi. Har precis smörjt in mina knä med tigerbalsam, tigerbalsam ger susen! har hur ont som helst i min ena file i ryggen, dens kriker av smärta, vår moderna lärare gjorde ett knasigt kast steg med oss igår, idag också så de kommer väl inte ha gått över förrens på torsdag kanske. Då ska jag , Elin coh Lisa gå på bio och se Patrik 1.5 längatr så mycket kommer säkert vika mig av garv! Jag och Fredde har precis kommitr hem från maxi, åkte till strömpilen för att checka in vinterskor på din sko, men den butiken är så himla liten där så dem har väl 20 % av utbudet i butiken, lite tråkigt! sen gcik vi på kicks , jag berättat om björn axens shampoo & balsam,  för fredde, hur mycket jag vill ha de , emn det är ju så dyrt så fort jag vände ryggen till handalde han de till mig, så himla go! så nu ska jag prova balsamet hoppas det är så bra som alla säger.. ska informera er senare i veckan hur den var! nu ska vi sätta på en film, har köpt dolce de leche glass som jag ska kränga nu också! Min kropp skriker efter socker fast att det inte är helg än, på Fredag är det inflyttnigsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback