no one els but you


Jag & Nina på corona, från i lördes



Först och främst måste jag börja detta inlägget med att jag såg att du louise hade komenterat ett utav mina inlägg. Jag har i inprincip letat runt efter din blogg nu i säkert 4 månader nånting, va e din blogg vill kunna gå in och kolla läget lite... Till gårdagen, jag var helt slut hela dagen, var jätte trött men de va så frustrerande för jag kunde inte somna. Låg coh vred mig i sängen på eftermiddan i timmar, jag och nina hade ju bestämt att vi skulle hitta på något. Men timmarna gick och gick heklt plötsligt hade jag fastnat framför datorn med alla sex and the city avsnitt så klockan hade redan hunnit bli 6 på kvällen. Då vi smsade och bestämde oss för att gå ut. Så jag stack till henne runt 8 tiden och förfestade sen körde vi till Corona. Hade super skoj, vi körde våran house kombination haha i house, techno rummet, så roligt det var! Det var en kille som kom fram till mig coh sa, men guud va kort du är, hur lång e du egentligen? humm, jag har aldirg fått den frågan ute nån gång tidigare, men han gissade på 1.56 så de va ju nära .. men de va en skum typ! Sen vid 1 var vi helt trötta & hungriga, så vi tig bilen & jag skjutsade hem nina, 2 timmar innan på corona berättade jag att jag aldirg blivit stoppad av polisen, ni tror inte en polis slår på blåljusen mitt ute på den lilla vägen. Helt liv rädd blev jag .. ush de va läskigt, fick visa mitt körkort & blåsa. Sen var det inte mycket mer med de, så nu har de också hänt mig! Me varför ska man bli så uppspelt för, Var helt nojjig så jag ringde pappa & berättade kl 1 på natten, haha lite töntigt kanske. Imorse varknade jag av att min kise började mysa med mig med sin päls mot mitt ansikte, inte så himla härligt med hår i munnen, så jag vaknde , gick upp coh gjorde scones, mm de e så gott! Så nu är jag mätt  belåten. Ska sätta på den sista cd skivan av sex and the city säsong 3. Imorgon är de nya krafter som gäller inför ännu en hel veckas dans. Sen när nästa vecka tagit slut är det bara 1 vecka kvar tills jag ska till Carroooo. Nu vill ajg att tiden ska gå ännu fortare tills v .44!

Kommentarer
Postat av: louise. :)

jag har bytt blogg sedan ca 3 veckor sedan. jag skrev ju bloggen i min förra kommentar.. haha. den är www.ijustwanttosay.blogg.se :) PUSS på dig gumman.

2008-10-12 @ 12:21:10
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Postat av: Becca

Du är så söt :):)

2008-10-13 @ 11:53:58
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

hihi vad glad jag blir!!!! Gör gärna det! :) KOmmentera gärna när du kikar in!

2008-10-13 @ 16:24:12
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback