how long so far


Jag i skolan idag


Igår var det tredje dagen jag hade planerat att jag skulle äta marängsviss när jag kommit hem från skolan, Och igår blev det äntligen av , i förgår hade jag kvällslektion, var på dancehall. Såå himla roligt det var, jisses, skaka rumpa och afro musik. äh de va riktigt skoj, ska dansa dancehall imorgon igen. Hela denna veckan har vi haft vikarie för både baletten & moderna, och en jazz lektion som vi hade dancehall på. Så det har verkligen kännts konstigt så fort man vänjer sig vid rutiner. Jag har inte fått fullt ut av våra lektioner och denna veckan har varit en pina. Har varit så trött, nu för tiden är det ju mörkt när jag stinger upp ur sängen på morgnarna. Igår var jag och såg Mamma mia på bio med Lisa, vi stannade kvar i stan efter skolan och åt på subway, sen tog vi fika på makedonkan. Guud va bra filmen va .. Varför har jag inte sett den tidigare , sen när jag kom hem från bion vid nio tiden, fick jag äntligen äta min efterlängtade marängsviss, dagarna går så himla fort, nuär det fredag igen , var har denna veckan tagit vägen. Vi har haft besök nu i två dagar från en tjej som gick danslinjen året innan oss 07/08. Hon berättade en massa var dem fick göra på danslinjen, nu går hon på en yrkesutbildning i norge, häftigt . Nu sitter jag i vardagsrummet ohc myser med min kise, har precis slängt i mig ngt att äta samtisigt som jag springer upp & ner till tvättstugan.. Ikväll ska jag bara ta de lungt, orkar absolut inte göra nånting. Imorgon ska jag kanske ut, eller va med lisa baka värdens godaste kladdkaka och bara mysa. får se vad jag känner för imorgon.. Ha en trevlig fredag kväll.

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, snygg bild :) söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback