chosing my own way of life


Jag & Fredde på festen, det var en super rolig bok vi hittade som vi är fast i ..

  
Bild 1: Jag & älsklingen, Bild 2: Dansmattorna, jag & Marie, Bild 3: Alla annfalller David i vår klass



I fredes var jag & Fredde på inflyttningsfest hos Elin & Mez. Hela vår klass var där och en hel musikalklass som dem kände till i & med att dem hade gått på musikal skolan året innan (Elin & Mez), så det var en hel del sång från deras sida och vi BA tjejer stod för dansen . Det var rätt komiskt ibland, hur mycket sång som helst och när jag satt på en stol & lyssnade kom det helt plötsligt en kille flygande förbi i sina chasé . haha .. så roligt det var jag blev helt chockad gjorde chasé över hela golvet coh in i toan. Sen spelade vi sån dansmatta som man ska stampa stegen som tv:n visar! ni vet säkert va jag menar! De va jätte kul. jag vill också ha de spelet och sånna mattor. Fast att det blev rätt mycket GAME OVER för min del. det var mycket svårare än vad jag trodde & alla hade ju värsta förväntningarna på oss för att vi dansa. men de går ju inte riktigt att gemföra faktiskt . haha^^ Sen vid 1 körde vi till Corona, jag, Fredde, Marie , Nina och nån kille till från musikalklassen. Sen kom Elin & Mez också dit.. Dansa en timme där tills dem stängde , sen var jag helt slut! Så vi åkte hem och var hemma vid två.

I Lördes var jag på en föreläsning om en dansföreställning. Vi fick lyssna på koreografens upplägg & tänk osv. Sen tittade vi på våran hiphop & house lärares dansföreställnig. Så roligt det var att få se dem uppträda, såå himla duktiga! Är så stolt att vi har Miia & Sanna i street! Sen åkte jag hem för att käka och städa lite. Hade betämt med Lisa att vi skulle ses men när de väl kom fram till kritan hade ingen av oss någon ork att göra någonting så det blev en slapp kväll för oss båda. Satt och kollade på film och pratade med Anna & Carro på datan sen somnade jag vid 12 tiden. Och idag vaknade jag med morgon tuppen eller inte. har ingen aning om hur jag ska kunna somna ikväll. Har bara tagit det lungt idag igen som dansare på heltid måste man ha helgerna till att varva ner. Kl 19 ska jag kolla på sing a long, 20 på ensam mamma söker och 21 är det bridjet jones , den får ju absolut inte missas ska fixa mat & väskan till imorgon också. ..

Imorgon är det måndag och en ny vecka igen , det är helt sjukt som tiden springer iväg, förlåt kan inte sluta tjata om det. men det går verkligen hur fort som helst .. Nu är det exakt 1 vecka kvar tills jag ska till milano. nästa vecka vid denna tiden sitter jag nästan på planet på väg till milano. ihh^^ så roligt de ska bli . jag & Carro har inte träffats sen hon va i helsingborg i mars. Det är 7 månader sen. jisses!! Hur har jag klarat mig utan min underbara vän såå länge.. vad ska jag packa. gaah^^ va kul de ska bli. Ska ta med min kära dator i alla fall, den kan jag inte vara utan! Så skönt det ska bli att få vila upp kroppen i en hel vecka också, ska samla så mycket nya krafter till vecka 45 då skolan börjar igen.. Nej nu ska jag sluta babbla på känner att min text börjar rinna ut i sanden nu! Ha en mysig söndagskväll.


Kommentarer
Postat av: Beccs

ååh tack :) Jaha ska du inte ha kvar de blonda? ska du bli mörk alltså? Kolla in mina nya deisgn o header :) säg gärna vad du tycker?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback