all of a sudden i miss everyone



Gud vilken underbar helg det har varit .. igår kom lisa vid 5 tiden efter att jag & fredde hade varit is tan ett tag, käkat och köpr kanelbullar, det va ju kanelbullens dag igår, de får man inte missa.. När LIsa kom satte vi igång med kladdkakan, fick först åka till maxi och inhandla en del. Den blev så god. Sen kollade vi på how to lose a guy in 10 days. den är såå himla bra de va typ 111 gången jag såg den och jag skrattar lika mycket fortfarande, sen somnade vi runt 12 tiden. imorse vaknade vi av ett fruktansvärt väder, de regnade och blåste och himlen var helt grå, man var evrkligen inte på humör för att hitta på nånting. så Lisa åkte hem rätt tidigt för att städa i hennes lägenhet. idag har jag bara tagit det lungt också, umgåts med fredde.. Denna helgen behövdes verkligen för vila. Den var efterlängtad, nästa helg blir det inflyttnigsfest hos Elin och förmodligen utgång. jag har även kollar på sagan om ringen, tvåan dem två tornen, har ca 1 timme kvar på filmen, har ju bara sett 1:an av dem filmerna, men det är lite drygt med 3 timmar. Det är bara titanic man orkar sitta igenom hela. Imorgon är det en ny vecka och nu är det bara 3 veckor kvar tills jag ska till milano coh jag fyller 20. Hihi^^ gud va kul de ska bli! jag längtar ihjäl mig. Nu har fredde bränt indiana jones , så vi ska sätta oss ner i soffan och mysa framför filmen, ska ta fram resten av mina ostbågar sen igår! Det är bara på helgen man kan gotta till det så hära, och jag är så redo för att dansa rumpan av mig imorgon, med start med balett på morgonen!

Kommentarer
Postat av: diddi

haha vi har våra datorer med, så vi lägger ju in bilder och uppdatera. jo det e semester men Nikko har bott här i åtta år så hon känner ju folket här så vi hälsar på, går på hemmafester,shoppar, solar lite sen känenr vi redan Brittany sen innan för hon har hälsat på oss i hELSINGBORG, hänger du med?;) aww va kul att du läser och hänger med, haha. PUSSS

Postat av: diddi

aha du skrev bil kanske, jaa nikko har en bil här i florida som hon hade när hon bodde här så hon har kvar den så den står hos henens förra styvpappa, så hon har bil när hon kommer hit och hälsar på.

2008-10-08 @ 18:20:19
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback