Tisdag


Kan de inte bli sommar istället


Jag vaknade upp i mondes morse, precis som om förkylningen bara totalt sådär hade försvunnit. Hade planerat att titta på bara i  skolan den dagen, men jag har så svårt för att säga till mig själv att inte vara med och att jag behöver vila. VILL DANSA!! Så jag va med endå i & med att jag kände mig redan så mycket bättre då. Sen efter skolan gick jag , Lisa & Nina lite i stan. Såg att det skulle vara ljusinvigning eller något imorgon kl 19 .3o tror jag det var i stan . Så imrgon ska vi in efter skolan och kolla all ljus belysnings om dem satt upp. Såå mysigt! Sitter här i soffan nu , och det smärtar något fruktansvärt i mina vader. det ska visst komma en doktorand i psykologi från universitetet nån dag denna månaden i en halv dag och prata med oss om mental träning & kost . Det ska bli jätte kul. Roligt att dem lägger in sånt också. Jag är såå trött idag , det är kolsvart ute redan vid kl 3. och jag kan inte gå och lägga mig förens om åtminstone 3 timmar ännu. Gaah jag bli galen av höst väder!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jättefiin blogg du har. Kram

Postat av: MIRRE

du får ta och berätta att jag kommer på besök, din bästa vän :D

2008-11-11 @ 22:03:19
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback