svaren

Jag undrar bara hur du gör för att alltid va så snyggt brun? är det brun utan sol, o vilken isåfall? kram
Hej jag har rätt bra pygment faktiskt i mig själv. Jag solar inte ibland kan jag smörja in mig med Dove den som ger en lite ljusare brunare ton. Det kanske är det som gör susen.

Hejhej vad heter stilen på dina rubriker?
vilken dansstil dansar du?
Jag vet faktikst inte va stilen heter i och med att det är en annan tjej som gjort designen åt mig.
Jag dansar på danslinjen på balettakademin, vi har klasser i modernt, jazz, hiphop, house & balett

Kan du inte skriva om din "danskarriär"? Hur många tävlingar det tog för dig att få prickarna till superstar och visa bilder på dräkterna :) Hade varit kul att se! :)
Det var en jätte bra ide, jag ska göra ett inlägg om de, för att friska upp mitt eget minne också. Jag har fått prickar i nästan varje tävling jag tävlat i förutom 3 ggr tror jag det är av alla gånger jag tävlat, men sen hade vi inte mer än max 2 tälingar per termin när jag tävlade disco. Men jag ska göra ett inlägg & lägga in mina dräker och så ja , Tack för iden!

vart har du köpt ditt hello hitty mys-set?:D
I milano (:

Kommentarer
Postat av: Marie

hehe oj jag menade ju Kitty förstås! :P

2008-11-26 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback