sista kvällen i milano idag .. .


Jag och Carro utanför ett stånd här precis vid hennes lägenhet , skulle köpa en biljett till tåget åt mig!


Nu är vi framme till sista dagen här i milano, sista kvällen och natten kan man säga just nu. Idag gick vi upp vid nio för att hinna med allt som vi planerat. Vi kom hem vid tre igen då vi kände att de fick räcka med shoppingen. Då skulle vi till lidel och handla lax som vi planerat att vi skulle laga när vi kommit hem, men då hade dem stängt, mitt på ljusa dagen en lördag, vi gcik runt i 2 timmar men alla ica butiker va stängda. Det var nån slags holiday idag i milano, men det hade Carro glömt bort och vi var ju vrål hungriga, alla pizzerior och allt va stängt, tillslut hittade vi ett ställe där vi kunde hanlda potatis, och lite smått och gott inför kvällen, blev en del oliak sorters ost till vindruvor & kex & lite champanj som blev över sen i Torsdes, de va planerat vi skulle köpa någon bacardi också, men så blev det inte , jätte jobbigt att allt va stängt, så mycket som har hänt här i Milano nu när jag & Anna varit här som aldrig hädner annars , så så typiskt.. Men det är väl sånt som gör resan minnesvärd också , blandannat ! Idag shoppade jag loss i "pyjamas" butiken. Hittade en disney butik också, men där var jätte jätte dyrt, min lilla syster Ida hade typ fått spel i den butiken, hade varit omöjligt att få ut henne där ifrån, där fanns så fina prinsess klänningar , skor ,väskor & allt, men det var verkligen jätte dyrt! Nu är vi hemma och ska börja med laxen, ikväll ska vi till La Bank här i stan och partajja loss sista kvällen, imrgon går vårt plan från malpensa kl 15.05. Det ska vi inte missa så imrgon ska vi stiga upp med tuppen. Puss & Kram


Gårdagens lunch på mc donalds


Jag & Carro med varsin italiensk glass


Milano


Jag & Anna när vi kollade på en "staty människa" i stan.


Malin & jag , en bild från gårdagens fik


Gårdagens bild; Anna & Carro

Kommentarer
Postat av: louise.

tiirr gumman, de e röd dag idag i sverige med ;D

Postat av: annso

gaaalet snygg adidaströja!:D

2008-11-01 @ 20:12:24
URL: http://kiingwood.blogg.se/
Postat av: fredrik

du är så obeskrivligt vacker älskling,

2008-11-02 @ 06:41:58
Postat av: sara Engdahl

åhh shit vilken snygg adidas tröja vad har du köpt den ?

2008-11-02 @ 18:02:47
URL: http://engdahl.devote.se
Postat av: emelie

Vilka fina bilder du har :D sjuuukt söt! Vart har du köpt den röda adidas tröjan :D är mega nyfiken och den är jätte snygg!

2008-11-05 @ 20:47:51
URL: http://readitfromhere.blogg.se/
Postat av: JNY

måste säga att du ger mig enormt mycket inspiration inom dans och hur du klär dig! älskar din skinnjacka också, vart kommer den ifrån? :)

2008-11-06 @ 12:44:01
URL: http://jennyp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback