lördaaag


Jag i sthlm i somras, en mider bra bild, men sånna måste ju också upp ibland!


Igår körde jag Fredde till hans kompis som bor i stan, körde fel ett antal gånger inna vi hittade , dem skulle festa lite hemma hos honom sen skulle dem ut till Corona. Sen körde jag hem till Lisa, kan vägen hem till henne mitt i natten , men nu igrå när det var mörkt ute hittade jag inte, körde fel hela tiden, skit jobbigt va de, gjorde typ 10 olagliga svängar på en kvart kanske, plus att det var halt ute. Blev så fruktansvärt frustrerad!! Äntligen kom jag hem till henne vid halv 10 tiden. Då gick vi till coop och handlade julmust mm , mums så gott! Hann precis innan dem sätngde , sen gick vi hem till henne igen , kollade på tv , pratade en massa hemlisar och sen somnade vi gott runt 1 tiden. När jag vaknade kl 7 stod lampan utanför hennes köksfönster och lös rätt in i mina ögon, blev livrädd trodde det först var någon som stod där ute med en ficklampa, JA mitt hjärta var i halsen då! Gaah^^ Sen somnade jag om, vaknade vi 10 igen och det var fortfarande kolsvart i lägenheten, tog typ 5 minuter innan jag fattade att de var senare än morgon, men vädret var så grått och dassigt ute så det blev typ inte alls ljust. Jätte obehagligt väder, hade kunnat sova hela dagen i det mörkret. på förmiddan åkte jag hem, skulle behöva tvätta eftersom att hela tvättekorgen är överfull , men det fanns ingen tvätt tid och jag har blivit riktigt sjuk. Var lite sjuk i går , men idag har det verkligen blivit värre , ush ush ush jätte jobbigt! Vill inte bli sjuk, har inte tid att bli sjuk! Hatar VIRUS! Gör mig frisk till måndag! Idag har jag varit hemma och myst med Fredde hela dagen, vilat coh försökt krya på mig. Men det verkar inte gå så bra!  Imorgon är det söndag & jag ska antagligen träffa Lisa. Vi får se hur jag mår. ha en trevlig lördag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback