la bank

Igår var vi på la bank här i milano, så himla kul det var. Skit fint ställe, en massa röda mattor och stolar över allt, kunga stolar, men det har ju varit en gammal bank där innan som dem nu byggt om till discotek och där var en massa snobbar också, eller va ska man säga ordentligt milano folk. Inte sånna som hänger & klänger , som ska dra i ens hår och så. I början var jag lite skeptisk om att gå ut dit, Carro hade aldrig varit där innan och vi var ganska trötta & skulle upp tidigt idag, men till slut gick vi endå ut och tur va de, för vi hade ksit kul. har försökt att fota där inne lite , men det blir ju aldirg lika bra på bilder som i verkligenheten, men de va verkligen skit skit fint, nu har jag packat klart , min väska är smockfull pga min tjocktröjor, jacka och skor som jag köpt , jisses hur ska jag klara av att stänga den. Om en timme ska vi ta metron (tunnelbanan) till stationen där vi ska hoppa på tåget till flygplatsen. Ihh ^^ nu ska  vi hem, vi kom ju just hit! Det blir en lång dag för min del, är inte hemma förrens sent sent ikväll. Och jag saknar Fredde så jag håller på att dö. Ush jag har fasa för flyget , blää de e så läskigt att föyga, skönt när jag har med mig Anna på flyget nu, Nej nu blir det frukost . Puss och kram !






Kommentarer
Postat av: sara engdahl

snygg outfit :)

Postat av: Anonym

älskar din blogg och dina bilder.. du är alltid en sådan superglad tjej och jag blir glad av att se på dina bilder, sicken utstrålning du har =)

2008-11-04 @ 07:44:37
Postat av: sara

DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER & SÖT,du är en skönhet, ville bara säga det..CURLS ROCK!!

2008-11-04 @ 10:12:55
Postat av: Anonym

Du har så fina kläder! Puss och kram

2008-11-11 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback