home sweet home


Jag & Maria för 1 år sen


Nu har maria åkt hem, hon sitter på arlanda just nu,
har kopplat upp sig på internet där så vi pratar på msn just nu. Vi skulle gå upp 10  imorse för att ha lång tid på oss till frukosten och allt. Men ni tror inte vi vaknar 1 ½ timme innan flyget går?! Men som tur är så tar det bara 5-10 minuter till flygplatsen från mig med taxin. Men det blev väldigt stressigt coh hon hant inte ens slänga i sig 2 mackor förens taxin stod här utanför mig. Jätte jobbigt va de att stressa så, men vi har verkligen haft super kul denna veckan, känns jätte tomt nu. Tyvärr har jag inte knäppt ett endaste kort med min kamera denna veckan, har totalt glömt bort den.

Igår, kom Mia,Marie,Nina & Melina hit, och förfestade med oss innan vi skulle ut till Corona! vi hade jätte skoj, ville inte hem vid halv 2 tiden när vår sista buss gick, dem stänger i vilket fall som helst kl2  vilket är lite för tidigt för min smak. men vi hade kul så länge de varade utan han konstiga och obehgliga killen i house rummet började putta på oss. Så obehaglig han var, Helt röda ögon hade han. ush ush ush! Men han blev utkastad ganska fort efter de. Och idag bestod morgonen i mestadels av stress... Nu har jag bakat scones och bäddat bort marias säng, tänkte tvätta och gå till maxi och handla, men de kan jag inet göra utan hjälp eftersom att en hel del behövs handlas. Så jag får nog ta det en annan dag! Imorgon är det skola! Läängtar, nu är det 3 ½ vecka kvar till jul lovet. Gaaah så kul de ska bli att komma hem. Saknat min familj jätte mycket!! Och jag längtar efter jul & nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback