Helg igen, var tog tiden vägen?!



Godmorgon! fick en kvarts sovmorgon idag. Vi börjar kl 9 somvanligt , men behöver inte vara i skolan 1 timme innan vi börjar för egen uppvärmining idag , denna dagen kommer se lite annorlunda ut gemfört med andra fredarna i skolan. Vi ska nämligen ha mental träningen med Marius från Universitet här uppe i Umeå. Det ska bli jätte kul, har aldirg varit på en sån föreläsning! Till våren kommer han och har en föresläsning för oss om kost , så de ska bli uppdelat. Sen slutar vi kl.12 och då ska jag och Lisa in till stan och julhandla. de ska bli skoj, ska hitta julklappar till alla hade jag tänkt faktiskt. Hoppas jag nu hittar allt som jag tänkt, det blir lite jobbigt annars vill bara ha de överstökat också , Tänkte jag skulle handla någon julstjärna också som jag kunde hänga i fönstret i köket & sovrummet kanske. Såå mysigt! Nu är de 3 veckor kvar rill juluppvisningen och typ 2 tills pappa kommer upp. Ohh gud va jag längtar!
Just nu är mamma & Stefan i sthlm och parar cher. ihh hon ska få valpar, kan inte tänka mig cher gravid eller bli mamma. så söt! Nu ska jag ta på mig coh springa iväg till bussen om jag ska hinna va i skolan till 9. Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Jodå det funkar :) hur ståre till själver? Ta hand om dig!

Postat av: jessy

åh kul med valpar!

2008-11-28 @ 12:14:51
URL: http://chessdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback