Fredag


Jag & Anna på min födelsedag i Milano



Gud va jag känner mig otroligt stel, har i inprincip ont i varenda kroppsdel. men då har jag gjort helt rätt på övningarna och då vet jag att jag poshat mig själv, så de känns skit bra med smärta i kroppen just nu , har kännt mig hur kass som helst denna veckan , (första veckan efter lovet) man får ju skylla på nånting. Idag körde vi solo på moderna , det gick bra förutom att jag höll på att kolappsa andra gången jag skulle dansa, Housen fick jag skippa idag , satt och tittade på istället , men de kan ju vara nyttigt det också. Har börjat få ont i halsen och känner mig jätte slö. Tror att jag håller på att bli sjuk igen! Så här ofta brukar jag aldirg bli sjuk, de känns ju som om de va varannan vecka viruset bryter in nu , men när man tränar så mycket som vi gör är det svårt att hålla uppe sitt imunförsvar. Det är många i klassen som skadat sig nu på senaste tiden, gaah när är min tid inne, den får gärna skita i att komma. Idag slutade vi redan 12.15 det är skönt faktsikt att vi gör det på fredagar och jag är i behov ute efter vinterskor, letar efter ett par bruna i år, så Lisa hängde på mig efter skolan, hittade en massa massa skor, nu fanns det ju sko butiker överallt kändes de som , de som är roligt är att vi inte har nån av dem hemma i helsingborg. Mitt inne på vasagatan träffade jag Otto, från Helsingborg. hihi det var lite kul, han var i stan med sin mamma och letade efter ett par vantar tror jag de var , utan för MVG när jag och Lisa sprang på honom. hej hej , de va skoj att se en helsingborgare bara så! Igår kollade jag på EMA galan på MTV, MARIA VA JU DÄÄÄR!! helt galet , kan inte fatta de, försökte hålla mig vaken så länge som möjligt men vid 11 tiden satt jag upp sovandes i vardagsrummet, så då kallade bingen , jag satt för de mesta igenom hela programmet & kollad i bakgrunden efter Maria , men jag såg henne inte .. Nu ska jag hoppa in i dushen för jag känner mig som en svettig gris just nu , sen ska jag möta upp Lisa i stan och prova en massa massa skor sen ska vi ta en kaffe nånstans. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, antingen är jag med Lisa eller så ska jag va med Fredde om han inte ska på festen som han var bjuden till, För mig blir det absolut ingen utgång ikväll. Jag saknar mina päron! Jag måste ha världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback