champain for my real friends

Godmorgon, veet jag har varit super seg på att blogga , men som tur är har ni maria som är beroende av bloggen och bloggar varje dag. I tisdeskvälll runt halv 11 kom maria hit, Det var helt tokigt att se henne nedanför min balkong med sina väskor , helt sjukt! Det kändes för bra för att vara sant, vi gick och la oss runt 12, för vi skulle ju till skolan 8 på morgonen dagen efter , men vi somnade inte förens runt 3 på natten för vi hade så himla mycket att prata om. På Onsdan förljde Maria med till skolan, vi började med jazz, fullföljde upp det med modernt & avslutade dagen med balett. Sen gick vi till stan med elin och Lisa för att ta en kaffe på sandy´s. Sen belv det en liten rundvisning i stan , vilket gick rätt fort eftersom att den är så himla liten , haha ! Men mysig! På i torsdes, hade maria sovmorgon , men tog bussen till min skola helt själv på eftermiddagen för att se hiphopen & housen. Efter de skyndade vi oss hem för att vi skulel varai i stan ige kl 18.10 och möta upp Elin, Vi skulle se en dansföreställning tillsammans med musikklassen på en skola vid regementet, deras projektarbete. Vi var en av dem sista i kön coh mitt framför oss såldes dem sista biljetterna, men efter många om och men fixade dem 2 till rader i salen så vi kunde få plats, alla som inte fått någon biljett. Föreställningen va verkligen riktigt riktigt bra! Har tyvärr inte fotat något från den.


Melina, Ida, Mia, Nina & jag i skolan i Fredes


Igår var jag i skolan, hade hel dag modernt, eget arbete. Det gick som det gick, inte värdens roligaste uppgift men det gick bra för mig och Mia som arbetar i ett team. Efter skolan tog Maria bussen in igen till vasaplan helt själv, jag mötte upp henne där precis efter att jag slutat. När vi hade mötts upp gick vi till en kinarestaurang i stan. på dagens lunch det var buffe, fast vi åt inte så himla mycket men gott va de. På kvällen kom Elin, Lisa & Marie hit vi spelade disneyspel och något annat stress spel som maria blev dommare i. haha^^ Vi hade hur kul som helst igår. vid 11 åkte dem hem, vilket var en lagom tid för jag och maria somnade bums kl 12.
Och nu är det morgone, jag är den enda som är vaken, och savannah som står och tittar in i dataskärmen bredvid mig. Idag är det sista dagen Maria är här, imrogon åker hon, VILL INTE!! Jag önskade att tiden kunde stå still..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter stilen du har på rubrikerna?:))

2008-11-23 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback