carpe diem






Oj , oj vilken dag det har varit ..
Var i skolan kl 9 och hade en föreläsning om mental träning, det gav mig väldigt mycket, man kände vekrligen igen sig i allting som han berättade om. hur vi tänker inom dansen, konkurranser och om andra . jag ska lägga in lite sen om vad han sa som jag tyckte va bra förklaringar. Det var verkligen intressant att lyssna på. Efter att vi slutat kl 12.15 åkte jag direkt till sjukhuset för att leta efter Fredde som hade åkt in på akuten. Han hade trillat i backen ( i & med att det var så halt) och slått i sin axel så AC leden hade gått av, så nu har han en krage runt halsen med armen i och kan knappt röra den. Man ser verkligen bulan uppe på axeln, så synd om honom, men de ska läka på ca 4 veckor sa doktorn, men han måste gå till sjukgymnast regelbundet, så de är faktsikt allvarligt & han kan inte jobba på ett bra tag. Jätte tråkigt för honom! Hoppas han blir frisk så fort som möjligt. kl 4 var vi klara på akuten , han ahde blivit rönkad och vi hade hämtat ut meduciner och allt. Egentligen skulle jag komma hem till Lisa ikväll jag , hennes bror och Lisa själv skulle åka och bowla ,men nu ska jag stanna hemma och ta hand om min sjuka Fredrik, tror att han behöver all min hjälp just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback