Am I dreaming, dont wake me up!

 
One tree Hill, S2E7



Om ca en timme tar maria flyget från ängelholm mot stockholm, sen vidare hem till mig, Fick ett sms av henne innan där det stod, ses snart! Lät helt overkligt, som när jag kom till milano och Carro skulle vara där coh möta mig lixom, helt galet är det, vad alla har hamnat utspritt,
Carro i Milano, jag i norrland, Maria i USA (snart) & Anna i stockholm, aleks blev kvar i hbg , men endå långt ifrån alla oss andra, känns helt overkligt det också! Detta hade jag aldrig kunnat gissa på i gymnasiet! Vi som var så beroende av varandra.. Har börjat få hemlängtan nu! Gaah^^ Inte så konstigt när jag inte varit hemma sen den 17: Juli! Så jag får faktiskt lov att ha de nu. Fats det är ju tur att Umeå är en sån hemtrvelig stad, som inte fått mig att få en otroklig hemlängtan förens nu. Här är verkligen såå mysigt, vet inet va det är som gör det , men jag trivs helt enkelt jätte bra, om det rä människorna, stan , vår lägenhet eller va de e har jag ingen aning om. Men allt har blivit coh gått så bra. Och Lisa min kära vän i min klass, vi har så kul ihop. Kanske det är det som gör att jag trivs. Tror det är lite av allt möjligt!
Har funderat på vad jag & Maria ska hitta på när hon kommer nu i nästan en hel vecka (5 dagar). det finns 2 föreställningar som vi kan se, ett projektarbete på en danskola och sjöströms moderna nummer. Här går en massa dansföreställningar jämt. Det är ju lärorikt att få se på proffsdansare också, se hur dem gör och få inspiration. Ihh^^ jag vill också vara färdig proffitionell dansare NU! Är så himla trött jämt, orkar knappt hålla mig vaken efter kl 7 på kvällen. Det är verkligen hårt att gå danslinjen på heltid, man är helt slut & har så ont i kroppen alltid. Detta är det jobbigaste året säger våra lärare , och de måste stämma för det kan ju inte bli jobbigare än så här, det måste vara omöjligt! Vägen till framgång är blod , svett och tårar. Nu ska jag knåda in mina knä & vader med tigerbalsam! (det gör susen)
Fredde är och tränar på Ixus, min mise ligger och sover, jag har precis ätit scones & dushat, man luktar ju jämt apa om dagarna nu för tiden. Om 4 timmar är Maria hääär! drömmer jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback