valborgsmässoafton

då var det ännu en ny dag och en extra söndag denna veckan, vilket är tråkigt! hade det varit fint väder hade man åtminstone kunnat cykla ner till stan äta glass, åka inlines vad som helst förutom att sitta inomhus! Igår träffade vid louise och natalie, maria på Maxi och handlade grillad kyckling, potatis sallas och bröd. sen åkte vi hem till Louise och åt och drack lite, satt & snackade om allt möjligt. Sen bar det av till tempel, som tur var fanns där ingen kö när vi kom och typ 3 pers inne i salen, helt sjukt förfestar folk till 3 på natten eller. kl. 2 började folket trilla in , jätte tråkiga. Det var rätt kul igår faktiskt, kom hem vid tre tiden, lagom tid så vi somnade direkt och nu är det en ny dag och jag känner mig mer rastlös än nånsin! Vad kan man göra på Valborg mer än att kolla på Majbrasan, någon som vet vilken tid det är på Fria ?
ha en trevlig valborg, ikväll ska jga nog träffa Fredde hoppa jag om han inte hellre vill gå ut. ♥
Fotade inga foton igår, hade inte plats med kameran i min väska och maria orkade inte fota med sin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback