oh jag älskar sommar

dagen började med att jag cyklade till Rusta med pappa för att köpa en vattenkokare oc ett stryk järn som det var rea på och två gråa mattos till mitt rum som kostade 39:- styck.  Sen cyklade vi vidare ner till stan jag handlade 2 klänningar på Gina och ett par legins. tänkte på till turkiet så nu har jag massvis med klänningar. Som tur var blev jag klar med shoppingen när aleksandras lunch började så hon hänkade på mig och pappsen till Bomb, så käkade vi lunch där, sen va jag på Danshuset och anmälde mig till Sm, ska betala de idag!

Hörde från lille Elin att Peter vann singel IM, grattis grattis! viss 4 tiden blev det jätte jätte klatt så vi cyklade hemåt igen , ohc nu e ja hemma ska köra oliver till Väla han ska köpa ngt spel sen ska jga träffa min älskling, vi ska mysa hela dagen lång..

image1302
dagens ; allt är från Gina

image1303
Från Rea hörnan på Gina Tricot

image1306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback