marmaris

jaha då va man hemma i sverige igen, kom hem ca 3 inatt. Det ä'r så skönt att komma hem när man varit borta ett tag, borta bra men hemma bäst, det är verkligen så. för er som frågat så var jag med min pojkvän i turkiet - Marmaris. Det var hur stort som helst där shopping i stora lass, barer och resturanger fanns det fullt fullt av. Kan verkligen rekomendera er att åka dit , jätte mysigt. Vi åkte på en båtur också en dag för 25 lire vilket motsvarar 125 sv kronor. Då ingick allt mat, och solstol på båten, allt så fick man bada i helt klart blått vatten, jätte mysigt var det verkligen.

hoteller Candan apart
, va sisådär i rummen, dem var jätte små och inte särskilt fina, sängarna va skit fick sova med sånna stickiga filtar ush, då ville man bara hem och ligga i sin egen. men poolen , personalen, puben va helt underbart på hotellet.
Sen var havet inte alls fin vattnet var jätte skitigt men bara 3 km längst stranden kunde man gå till ichmeler och där var vattnet som hemma ungefär.
restaurangerna var riktigt till turisterna så det fanns nästan ingen alls turkisk mat vilket jag tyckte var väldigt dåligt. men det är ju skit bra sörvis och helt underbar personal.
shoppingen finns det hur mycket som helst av, men inget som fall mig smaken, massa dolce&gabbana linnen och sånt nike skor och sånt, men jag behövde ju inget sånt så jag shoppade istället två jätte fina badlakan och en fotlänk, Turkiet är ju känt för sitt guld & silver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback