Grillad kyckling på Gröningen

Jag somnade om igen där vid 11 tiden till 12, då jag plötsligt kom på at jag skulle ju träffa maria idag. så jag ringde henne & hon va och meckade med bilen hos sin pappa , och jag som hade tänkt att vi ksulle cykla till stan. Men i och med hon ksulle vara och fixa naglarna vid kl 2 , hämtdae hon upp mig samtidigt, mitt i min panik bland min röra av kläder i mitt rum, kändes verkligen som att jag inte hade något att ta på mig endå trillar kläderna ut ur mina lådor. I alla fall så fick Cher hänka på ( min vovve ) och maria körde i rallifart ner till stan vi var redan försenade. parkerade uppe vid nick och gick ner till stan. Efter att naglarna va på Miir så stack vi till OJ och handla grillad kyckling, potatisallad,chips och såklart cola zero, lite annat smått och gott. Sen gick vi till gröningen och fällde ut min filt och slog oss till rätta, cher fick ligga i skuggan med vattnet. Det blåste rätt kraftigt där , frös faktiskt , mitt i allt kom en jävla liten geting och förstörde allt så vi sprang där ifrån heeelt hysteriska, Hatar getingar så mycket, varför är vi så rädd för dem små skitarna. ush FÖRINTA DEM! så vi gick tillbaka till bilen vid 6 tiden. så körde vi till posten och hämtade vårt h&m paket, maria hade beställt två linnen och jag 1 i vitt. som jag ska ha i sommar. Och nu e jag hemma. Känner mig helt slut, idag kommer jag att somna tidigt, min kropp säger så i alla fall. Godnatt ♥

image1295


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback