funderingar direkt från tirres h

Jaha då va valborg över och man har typ inte gjort ett skit, för första gågen slutade jag 4 idag, jätte skönt blir likadant nästa helg, kändes helt knepigt jobbade över också för FÖRSTA gången i mitt liv. ha ha och idag börjar hlegen med som vanligt att man säger trevlig hleg till alla kunder och efter varje pånminnelse om helger får det mig att tänka, va ska jag göra idag & va händer imorgon & nästa dag, shit sen är det redan en ny vecka .. igen.. viken återställare! Det är tivoli i stan egentligen hade jag velat åka karuseller ska erkänna att jag älskar karuseller, alla sorter. aleksandra med så jag önskade att hon va ledig just nu så vi kunde åka hur många varv som helst i stan. När tivolin börjar utanför sundsbussrna vet man att sommaren är på väg, det är inte bara den strålande solen som gör det. guud va jag längtar efter sommaren speciellt när jag hör mariah carey - touch my body, vet att jätte många har emot den, men jag tycker faktiskt att den är jätte jätte bra. och nu hr jag börjat käka glass somvanligt, det finns inget bättre jag älskar glass. alla smaker, jag hade kunnat leva på glass om sommrarna. Mjukglass med kolasås och hallon på morgonen. lite kex på dan och gräddkola glass på kvällarna ,,mmm vilken diet säger jag bara! imorgon är det jobb som gäller igen. tråkigt men jag hnner ju knappt känna av att jag är där när jag redan får sluta vid 4 tiden, vi har en ny ansvarig tjej där nu :/ känns lite konstigt man är så van vid den gamla och hennes rutiner :/ saknar vår gamla cher.

ja då får vi komma fram till ikväll då. va ska man göra, tivoli har öppet , de enda som man kommer in på. en massa småttingar som yrar runder och dricker men fattar inte varför och sånna stöööriga fjortisar som man bara aldrig pallar med.  ush nej, dissa stempel till Tivoli 18+, imorgon var händer då , jo det är lördag , solen kommer antagligen skina.. Retro kanske jag börjar ju allt kl 12 på söndag. åååhh va roligt! måste fråga miir , det blir ingen partykväll utan henne, men då måste ju aleksandra cokså med ohc söndagar e ju hennes och daniels mys dag. då dom soooftar, hihi.. guud va detta inlägget spreds av enbart mina tankar, låter som en hel radda av mina funderingar, meh de e väl så det ska va :) Och för det andra börjar detta inlägget bli lite för långt, drygt och tradigt nu. så vi synes senare idag när jag kommit fram till vad jag ska göra, elle rimrgon efter jobb.

hur som helst får ni ha en jäätte bra Fredagskväll

massa med kärlek till Anna som jag saknar en massa ..

image1295

Kommentarer
Postat av: Valentina

Heh okej, på så vis! :) Hade du det trevligt där då? Ligger nära mitt hemland nämligen. :P

Postat av: Anna

och en massa kärlek tillbaka till dig ! :D

2008-05-02 @ 20:03:29
URL: http://dasilva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback