Framkallning på SIBA.se

nu har jag fått tummara ur röven och ska göra ett album om studenten som jag skulle ha gjort för ca 1 år sedan, alla har gjort det utom jag . så jag gick in på sibas hemsida och skulle beställa. kostade 99:- / foto. Men så visste jag inte att man skulle vara medlem, så fick göra om hela uppladnningen typ 2 ggr och datan laggade och sånt. riktigt irreterande. sen när jag postat dem coh trodde dem skulle vara klara om 1 timme typ står det upp till 7 dagars väntetid.jäätte jobbigt så min mamma får åka och hämta det på siba nästa vecka när jag är i Turkiet, blev lite jobbigt jag som ville fixa med albumet idag. Nu ska jag käka tonfisk sallad sen ska jag åka med Maria till Väla, ska absolut inte spendera mina pengar på ngt, fattar inte vart alla mina andra tagit vägen. ikväll ska jag va med fredde.

Jo jag har tänkt på de, vilka alla mina läsare e, för det är knappt ngn som kommentera men så har man några hundra som är inne varje dag endå. skulle vara kul om ni berättade vilka ni var, bara lite om er själv aohc typ vad ni heter. Ha en bra dag mina kära läsare ♥

 image1306
(På bilden har jag mitt kastanjevatten och mitt nya läppglans från loreál, för er som ville ha bild på de)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Cornelia Scott, 1988, Klippan, Innebandy i IBC Engelholm

Väääldigt kortfattat om mig :)

Postat av: Dina

Dina heter jag är 13 år älskar din blogg kommer från stockholm läser din och mirre's blogg heta tiden haha

www.ddinaa.blogg.se

2008-05-13 @ 15:52:13
URL: http://ddinaa.blogg.se
Postat av: Sofie

Har själv ingen block, men älskar verkligen din! Är från växjö, 17 år gammal och är faktiskt dansare jag med :) Dansar Show jazz :D Ska bli bättre på att kommentera (;

Ha det fint!

2008-05-13 @ 16:21:44
Postat av: Sofie

*blogg, mena jag så klart xD

2008-05-13 @ 16:23:01
Postat av: anna

anna :) dansare jag också, bor här i helsingborg. Kom in på din blogg av en slump, och så kände jag igen dig från en tävling en gång när du dansade disco. Diggar din blogg, inte så.. tillgjord. Därav fortsätter iallafall jag läsa :)

2008-05-13 @ 16:46:38
URL: http://annafinnemang.blogg.se
Postat av: Cicci

Cecilia heter jag och kommer från Skellefteå och är 19 år.
Jag går sista året på gymnasiet och jobbar samtidigt på max i i skeå..Det är roligt att få läsa en blogg om en "vanlig" tjej i samma ålder från nån helt annan stans i Sverige än en själv..Blir inte så tillgjort som Blondinbella eller Kenza som är jättestora, din blir mer personlig och intressant!

2008-05-13 @ 16:59:36
URL: http://ciccihallberg.blogg.se
Postat av: mirre

MIRREEEEEEEEE heter jag! lol, ja tänkte göra samma.. hihi

2008-05-13 @ 20:31:49
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: .:).

Hej ! jag undrar en sak och hoppas verkligen att du kan svara hehe. Ditt kastanjevatten är verkligen great! Hur mycket kostar det? blir man fläckig o sånt?

2008-05-13 @ 21:07:49
Postat av: Lisa

jag är Lisa från annas ugandagrupp men det visste du kanske redan? :)

2008-05-14 @ 00:28:20
URL: http://dalbo.blogg.se
Postat av: emelie

tack så mkt, nu vet jag hur du gjorde :):)

2008-05-14 @ 09:46:40
URL: http://emeeliej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback