Asian cock, pass fotografering i stan

så nu har jag och maria varit i stan hela dagen, jag har fått gjort en massa, har varit inne på ticket och frågat om vår biljett till turkiet om vi åker på samma, vilket vi gjorde & det känns väldigt konstigt. men men så var det iallafall. och sen har jag fotat sånna passfoto på knutan , 4 st för 70 kr, de e helt jukt dyrt och så blir dem skiiit fula. man va tvungen att ha sånna till ansökningarna. jääte jobbigt att slänga pengar på. Sen åt vi på asian cock. maria bjöd det var jätte gott, bufe och så fick man ta hur mycket man ville , det ligger vid tivoli i stan , de rekomenderar jag verkligen. sen var jag tvungen att cykla hem skulle på besiktning med bilen, guud va läskigt de va , riktigt pirrigt , meeen den gick inte igenom, rätt störigt. 300 kr på ingenting. det var hål i avgasystemet. Men men får boka en ny besiktning snart . På Fredag är det bara en vecka kvar tills Turkiet. Weeii! nu ska jga möta maria i stan , vi ska ut coh springa och sen träna på vår disco dans i stan.

Just ja idag blev vi intervjuad av extra, vi finns med i tidningen på Tisdag! Haffa den då ♥

image1295

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mkt =)
Jag har gjort den i ps, sen bara klipper jag in den efter varje inlägg, precis som man göra med en vanlig bild. Superenkelt!
ha en fortsatt bra dag! :)

Postat av: Julia

asså.. nu minns jag inte om jag svarat eller ej så får skriva igen. Klart att jag kan fixa en till dej. men vilket teckensnitt vill du ha?
Stavar du "Terese"? :)

2008-05-07 @ 20:55:49
URL: http://mique.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är det för märke på ditt kastanjevatten? :D

2008-05-07 @ 21:34:16
Postat av: Anonym

Okej, visst! Ska jag skriva ditt namn i svart eller grått eller hur vill du ha det?
Satt i ps nyss å gjorde några stycken men skrev inte i det teckensnittet du ville ha men kan ändra det :)

2008-05-07 @ 22:08:53
Postat av: Julia

mitt namn loggades inte men det var jag.

2008-05-07 @ 22:10:10
URL: http://mique.blogg.se
Postat av: Julia

det ska nog gå att ordna, ska se vad jag kan åstadkomma. Ska se om jag kan fixa hjärtat så som du vill ha det, går det bra med helt rosa annars?
kram :)

2008-05-07 @ 22:14:29
URL: http://mique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback