3 dagar kvar

Vet att jag är lite sen med att uppdatera. Men jag har varit hos min älskade Fredde & han får spel så fort jag sätter mig vid datorn, sen har jag ju jobbat hela helgen och då blir det ju lite svårt att uppdatera. Idag har jag och älsklingen 5 år så jag ska umgås med honom effter han slutat jobb, men vi firar ju det redan med att åka till Turkiet på Fredag! Det ska bli så roligt och jag har fullt upp med att tänka vad jag ska packa med mig.

Idag ska jag skicka min ansökningar till dansutbildningarna , köpa biljett till köpenhamn på fredag & sthlm som jag ska åka till när jag kommit hem från Resan, sen ska jag betala bounce summer camp. kostade 1700:- för 5 dagar, svinit med pengar men dagarna kommer att vara värt vartenda öre, de vet jag! Nej nu ska jag till Maxi och hämta mitt läppglans som jag beställt för ngn vecka sen från yves rouge, sen ska ja in till stan och kolla lite på Gina dem ska ha jätte mycket REA idag. Får se om ja kommer hem med ngt fint idag dådå.

Här kommer lite bilder från i Lördes!

image1300
Jag & Naomi i hennes lägenhet


image1301
Jag & maria ♥

image1306

Kommentarer
Postat av: tanja

Grattis till er :) Hoppas det varar för evigt gumman ! Puss

Postat av: linnea

har alla "ginaor " rea ?? eller bara i din stad?

2008-05-12 @ 17:20:07
Postat av: Elin

ser ut som maria svävar :D

2008-05-26 @ 17:55:02
URL: http://elinlovijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback