träning

har kommit hem från discoträningen nu, blev inte allt för anfått och svettig, hahah sikken grej vi hade idag på uppvärmningen , diagonalt över golvet, jätte mesigt. vi är lixom högsta gruppen, jag & maria kunde ju bara inte hålla oss för skratt, det var inte så svårt iheller när i kom ut, vilken snö storm det varit. och som snön har lagt sig. det är ju inte klokt. bloggen är lite konstig nu, texten med när jag skriver, tror min data har avrit igång för länge måste nog starta om den eller stänga och låta den vila.. 4 dagar kvar tills Carro och Anna kommer hem nu , yeeah! för er som undrar varför jag är brun ibalnd, jag solar! om jag nu använder brunutansol använder jag den DOVE som inte ger så mycket inverkan på färgen. Den är jätte bra och et syns ju inte så mycket om man skulle göra fel. Nu ska jag lägga mig under täcket, fundera lite över varför fredde inte hört av sig, ligga och sakna honom. Tänka på att jag ska somna utan honom ikväll, seeeen ska jag sätta på en film och sovaa! jobbar hela veckan nu. Ni måste vara avundsjuka :P hihi eller inte! gokväll allihopa!

image1037'

(ca 5 år gammal bild från en discotävling på mig & maria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback