tillbaka ..

fy vad tiden har sprungit iväg, har inte haft tid att blogg, som sagt klarade jag ju mitt körkort i tisdes så då hade jag fullt upp med körningen och sen jobbade jag till kl. 8. Jo det gick till så här mamma gick in på vägvärket och kollade körtider, så hittade hon en endaste tid i Jungby kl. 9.oo , ca13 mil från helsingborg. Så jag bestämde mig för att jag vill och mamma & pappa skulle förlja med. så vi åkte upp tidigt på tisdag morgon , dagen efter snöstormen. och 9 hade jag uppkörning i en heelt främmande stad, när jag stannade bilen på vägvärket stod mamma och pappa några meter från bilen och viftade hur gick det hur gick det, och jag kunde ju inte låta bli att le, så dem hoppade runder där på parkeingen , haha dem såg riktigt dumma ut om jag ska vara helt ärlig, coh sen tvingade dem på mig att ringa runt till hela släkten och seeeeen fick jag köra hem till lilla Helsingborg och jobba. Efter jobbet åkte jag till Fredde och sov där. Han bjöd på kina mat och hade städat sitt rum kliniskt rent och det har typ aldirg hänt , och bäst av allt luktade han gott och var jätte fin. liten belöning för att jag klarade mitt körkort. och bäst av allt fick jag en helkroppsmassage utan något som helst tjat! älskar dig, tack så mycket. Vilken dag säger jag bara ..

sen på onsdagen så jobbade jag igen sen hämtade jag upp fredde efter jobb och vi åkte till maxi coh handlade godis, eller jag i alla fall. Sen hem till pappa, och kollade på film, den va inte så bra och vi stängde av den typ när hälften av filmen hade gått. Sen idag jobbade jag igen, slutade kl. 7 så jag gick hem och mamma hade lagat pilaff, såå gott jag som vaar vrålhungrig, och vilken arbetsdag allltså 2 miljoner folk som är helt hysteriska. ush!! sen fick jag köra pappa till en 40 års fest i ödåkra. körde lite fel när jag skulle köra hem igen, men sen hittade jag rätt och sen blev det solning på tretorn, blir väl utgång i helgen. verkar det som! Carro och Anna kommer ju imorgon. verkar som att vi ska ut på lördag, har inte hunnit prata med någon av dem. Och på alla dessa dagarna har jag inte pratat med Maria, känns som en hel evighet sen! Ska ringa henne nu och prata... kommer att bli ett långt låååångt samtal!



Förlåt det där med väderrapporten som jag la upp om att snön skulle försvinna men det verkade ju så fast det komme rvisst snö igen! Parkerade nyss bilen och då haglade det för fullt, så låt bilen stå inatt! ikväll blir det bingen tidigt börjar jobb tidigt imorgon!

Bara 3 dagar kvar tills mamma & maria åker ;( NI FÅR INTE!!!

Kommentarer
Postat av: fredde

alltså du e så grymt grymt grymt vacker på din presentations bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback