someone ?

kan inte bestämma mig, det var så lätt när man var liten och inte fattade ett smack, nu ska man bara göraa en massa beslut här i livet och man vet inte hur eller varför. Kan man fatta beslut vid denna åldern eller är det bara om man tar chansningar. är det meningen att man ska välja och kanske få motgångar , för att uppleva det goda och bra måste det väl ske antar jag. känns som att man bara stampar coh inte fattar varför. Man har stannat och fastnat men tiden bara tickar och tickar, alldeles alldeles för fort. Är 20 för mycket eller är 19 för ungt eller lagom tid att välja vad man vill göar resten av livet. Man kan ju inte bara satsa allt man har och är på något som visar sig bli ingenting, va händer lixom sen när man försökt och lycksats eller dragit en nit! Man vill ju inte ångra vägarna man väljer gå i sitt liv, fast att man alltid gör det med några. Vet inte om dansen är en grej som bara är jag och utan det känner jag mig helt naken, som i drömmarna när man glömt eller missat något men hur man än gör så går tiden bara och man kommer aldrig åt det man söker.. Så kryper det i kroppen på en när man inte kan bestämma och har alldeles för livlig fantasi. Hjälp miig! känner någon som jag eller är jag bara en enstöring ?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag känner precis som du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback