nu ska vi vinna !!

yeeeees fan va gött! Så jävla rätt vinnare. Fick tårar så glad jag blev, vet det är rätt löljligt men hon e bara såå bra!grattis grattis grattis. BWO, charlotte och Frida tyckte jag mest om ikväll. Fridas låt ska pumpa i sommar! åhh jag e så glad.. Nu är maria och dem andra på g, medans jag valde att sitta hemma. Orkade verkligen inte gå ut, men nu börjar partynerverna styra.. Nej jag måste hålla mig, har inga pengar iheller för den delen. Ge mig Lön, ge mig lön !

image1033

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig , jag saknar maria , jag saknar carro , jag saknar aleks . Jag saknar oss . Men på fredag kommer både jag
carro hem woho ! Vi tänkte att vi kunde hitta på något på söndag ? bara ta det lugnt och umgås ? Jag tänkte gå till tivoli på fredag också , känner du för det ? älskar dig !

Postat av: sofia

(Ang resa.)
ja, jo, jag var också lite orolig för att hamna på ett ruckel. men samtidigt så kände vi att vi ändå inte skulle spendera så mycket tid på hotellrummet..,. och sen eftersom det var ett rätt stort resebolag så kan de ju inte ge hur kass standard som helst, det finns ju nästan inga hotell kvar som är SÅ dåliga! Jo, men Sicilien var toppen... vi hamnade ju iofs i en liten stad, men det fanns buss till större städer. Så om man vill ha uteliv och shopping så var det ju absolut möjligt!:D Hoppas ni hitta något mysigt!:D Ha det bra / Sofia

2008-03-16 @ 16:37:39
URL: http://sofiaalle.blogg.se
Postat av: linnea

hur ofta solar du ? använder du brun utan sol ? vilket märke ?

2008-03-16 @ 19:56:22
Postat av: Emmy

Håller med hon var bäst! :)

2008-03-16 @ 23:28:38
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback