mys pys

Nu har värken i min nacke bröjat släppa och i ryggen, kan inte sova på enbart freddes arm längre, får kramp över allt måste lyxa till et med någon kudde också.. Men det finns inget bättre än att somna i din famn. fy fan va de e tradigt med jobb, man blir så bekväm nu när man är ledig så mycket. det är ju Tempel idag, me jag orkar nog inte gå. har inte råd för det första och vill inte åka bussen hem själv så sent, inte betala taxi och inte sova hos fredde coh behöva ta bussen 8 på morgonen från stan till jobb imorgon. Det orkar jga inte, så jag finner ingen utväg till någon utgång ikväll, jag är endå ute och ränner jämt så idag ska det bli mys pys hemma om jag inte nu får myror i brallan vid 11 tiden, kan inte bestämma mig för vilken film jag vill se, har ju en massa massa nya på datorn. önska fredde kunde komma och mysa med mig, men nej inte de nej , han ska ut med sin käre vän sangeus. Ush vad et hade underlättat med körkort idag , även alla andra dagar men speciellt just idag!
Jag saknaaaar diiiig Freddeeeeee !!!! ♥


Kommentarer
Postat av: fredrik

jag saknar dig också älskling såå mkt.. vi träffas imorgon! vi kan åka till väla o kolla kläder eller något? fika där vi åt med mirre o så.. älskar dig så mkt,. du är så fin..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback