huuuuurrraaaaa !

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det carolines födelsedag hurra hurra huuuurraaaaa ... . Till middag blev det plocke mat, det godaste och absoluta lättaste sättet att bjuda på. Carro valde då alternativet pasta med tomat, fetaost och sallad osv, till det med en  massa kex med olika ostar till. mm mums, min mage blev smäll fet, var tvungen att knäppa upp byxorna resten av kvällen, och såklart vindruvor till ostbrickan. Sen blev det daimglass. Är fortfarande mätt och lite tjock .. haha känns så iallafall!! Sen som tur var åkte vi bil in till stan för att åka mot tivoli. Sabbe och maria var chaförer och bilarna var fulla. men när vi kom till tivoli ville jag direkt vända och åka hemåt. såå lång kö och en massa fjortisar som bara trillade in i kön med en cider i handen, och sprang runder i kiolar, herre gud säger jag bara , kiol mitt i vintern. det var säkert minus grader där vid havet, ungdomar är inte kloka alltså nu för tiden. Pinsamma om inget annat! Men efter många om och men, bestämde vi oss för att åka hemåt igen, Skönt för mig coh maria som börjar jobb tidigt imorgon, vet inet hur jag hade klarat dagen annars imorgon om jag inte kom i säng typ nu,. ska gå coh lägga mig efter detta inlägget, är himla himla trött! Har Eva och Adam på högsta volym på Tvn, det är så himla braaaaaa !! Maria du e min allra allra bästa  vän, fast det visste du nog redan, men jag älskar dig så otroligt mycket, delar allt med dig , kan prata med dig om allt och du förstår mig och är ärlig mot mig alltid, älskar dig så mycket, ohh jag vill bara krama om dig just nu och säga att jag älskar dig du e en underbar vän !!! Du e de !!! i love you

tidig fredag kväll slår aldrig fel,


image963






Kommentarer
Postat av: Eden

Snygg kavaj, var har du köpt den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback