hejs svej ..

Så nu har jag varit på discoträningen och gett gärnet, kul att få träffa alla, snart är det kalmar tävling.. längtar , betalar lite för sent bara . men men ..  . var på maxi med maria och köpte mat till henne som hon skulle ta med tills in pappa. fastnade på Th och pratade med rasha. imrgon blir det en heldag på friskis, igen efter att maria jobbat klart på sitt "drömjobb" haha, lider med dig. Nu är jag hemma igen i väntan på att älsklingen ska komma. ska dusha och äta dem sista bitarna av sconesen som är kvar och sen blir det väl film, en tidgit kväll fredde ska upp coh jobba imorgon.. skyndaa diiiig! Gud vad jag älskar min hund, det blir som ens syskon fast ännu ännu bättre, dem kan aldrig bestämma, gnälla eller trada om saker man är helt helt ointresserad av . dem är bara helt helt bäst.♥


Kommentarer
Postat av: tia

hur kan du vara så brun?

2008-03-11 @ 07:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback