hej svejs

Grattis pappa !!!
Min förkylning står fortafrande stilla,
blir varken sämre eller bättre . är det bra eller? Missade discoträningen idag, liiite sådär jobbigt bara, när dem fotat bilder och jag inte kunde vara med. Jag är avundsjuk, imorgon ska jag och mariaträna och jag har med mig datorn för att kunna kolla på discofilmer och få inspiration, först ska jag sola kl. 10.00 sen ska jag träffa maria på espresso house och äta frukost, guud vad gott det ska bli! Sen blir det hårtträning, fast att jag är förkyld, jag vet man ska inte träna då, men jag lovar att vara försiktig.

Idag övningskörde jag med pappa när vi var i maria park stannade vi till vid "särskolan" för att hälsa på pappas gamla lärare. (en skola som tar hand om barn som inte kan sköta sig i vanliga skolor). Man såg riktigt tydligt hur barnen liknade gangstrar.. Var jätte obehagligt, min pappa var ju en liten gangster unge när han var liten, kan man tänka sig, men han har ju förbättras genom åren är normal nu så ingen tror jag har ett freak till pappa. Men det var kul att se och veta att det verkligen finns sånna skolor. Vissa barn klarar det ju andra inte, tråkigt nog! efter övningskörningen släppte han av mig hos maria och vi åkte in till stan precis när det började piss regna. Var inne på H&M och Gina där har kommit in alldeles för mycket fint alltså, klarar inte av att avra där mer, man blir ju galen. och det är skit bra priser..  sen gick vi in på Gecko, för attmaria skulle handla en svart stav till tungan men dem hade inte storleken hemma, coh jag hade inte råd att köpa en ring till att byta i örat, vill inte ha stav i den snippen uppe i örat, får ta och köpa de nästa månad, visste inte att man kunde byta redan efter 5 veckor, men det kan man visst. så jag ska göra de nästa lön. la på 15 spänn för parkering vid kullagatan, riiktigt dyrt herre gud.. Sen hämtade vi upp fredde på biblan och åkte till väla, fikade , jag och maria åt våra scones somvanligt och Fredde käkade sin blåbärspaj som var alleles magnifik! Sen åkte vi hem till mig och packade och åt pasta..  När vi kom till stan gick vi till OJ och jag handlade en ny chokladglass, inte så god men men ... och fredde köpte dem där underbara dumle pitarna i båse. Sen väntade bubbelbadet somvanligt. riktigt skön med ett varmt bad och nu blir det myspys med film på min dator och självklart en massa massa pussande.. Ha en trevlig kväll alla nattugglor. Imorgon är det ännu en ledig dag full med energi och träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback