god kväll ..

Nu ska jag lägga in några låtar på min ipod som jag fick när jag var hos pappa för någon dag sen, har inte blivit av att jag lagt in dem.. Inte så nya men så himla klockrena. flo Rida-get low , t-pain - buy you a drank , t-pain feat akon - bartender Har fått dille på dem låtarana igen .. så nu strömmar dem bara ut ur min älskade dator. för alla er som funderar på att köpa en bärbar dator, gör det ni kommer inte ångra det, tror jag blivit kär i min.. Som tiden går när man fastnar vid datorn har redan gått 2 timmar sen jag slutat , och jag börjar redan bli rastlös. längtar tills imrgon när jag får se min älskling ♥, undra va vi ska hitta på för något skoj, skulle egentligen till tivoli 20 imrogon med maria, men nu helt plötsligt vet man ju inte om man kommer in, ååh va jag hatar vakter på uteställen. så störiga tror du e sånna matchos "poliser", coolingar, jävla BLÖJJOR! Ikväll kommer jag typ blogga sönder, så himla gött att bara sitta hemma, ångrar mig inte ett dugg över mitt beslut! ( såå jag sooooftaaaaar viiidareeee ,.... )

image1009

Kommentarer
Postat av: jonna

om du är 20 så kommer du in på tivoli? fast du kanske inte har fyllt ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback